همراهان گرامی،
به منظور ثبت‌نام و فعالیت در پرتال مشتریان بارزپخش به موارد زیر توجه فرمایید:

  • پروانه کسب و کار از صنف لوازم یدکیفعالیت در این سایت تنها برای افرادی که پروانه کسب و کار از صنف لوازم یدکی دارند اماکن پذیر است.
  • آدرس محل کسب (محل فعالیت فروشگاه)آدرس محل کسب شما باید در محدوده جغرافیایی استان کرمان، استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان باشد.
  • نام کاریری (یوزر) و رمز عبور (پسورد)برای دریافت نام‌کاربری و رمز عبور (پسورد) در ساعت کاری با مدارک شناسایی و جواز کسب به ساختمان مرکزی شرکت بارز پخش فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی شرکت بارزپخش: خیابان سرباز،‌ بین کوچه ۳۴ و ۳۶، ساختمان مرکزی شرکت بارز پخش

شرکت بارزپخش، همواره پیشتاز و ارائه‌دهندۀ خدمات نوین در شیوه‌های فروش بوده است. ساختار فروش شرکت بارزپخش شامل فروش آنلاین، تلفنی و حضوری است. سامانه فروش آنلاین بارزپخش یکی از کارآمدترین شبکه‌های فروش آنلاین قطعات یدکی خودرو با بیش از ۴۰۰۰ مشتری فعال آنلاین در جنوب‌شرق کشور است. این شبکۀ فروش، امکان ثبت سفارش و خرید مشتریان را به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت زمانی فراهم می‌نماید. با استفاده از این سامانه، مشتریان ضمن دسترسی کامل به سوابق مالی، از امکان پرداخت آنلاین و مدیریت حساب خود نیز برخوردار هستند. راهنمای کاربری سامانه فروش آنلاین بارزپخش به‌منظور آشنایی بیشتر با ساختار سامانه فروش، امکانات، کارکردها و پاسخگویی به سوالات احتمالی شما همراهان طراحی گردیده است.

پرتال فروش بارزپخش

راهنمای تصویری کاربری پرتال مشتریان بارزپخش

راهنمای تصویری مرجوعی کالا در پرتال مشتریان بارزپخش