همراهان گرامی،
شرایط و ضوابط سفارش کالا استفاده شما از پایگاه اینترنتی شعبه مجازی بارز پخش و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • خرید کالاخرید کالا از این سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدماتخدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است.
  • مالکیت معنویمالکیت معنوی اطلاعات موجود در این سامانه فروش به شركت بازرگانی بارزپخش کرمان متعلق می باشد و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. هر گونه استفاده از محتويات پایگاه شعبه مجازی بارز پخش فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین مربوطه امکان پذیر می باشد. نقل قول از محتويات پایگاه شعبه مجازی بارز پخش برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
  • ثبت سفارشكاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح و كامل را در پایگاه درج نمایند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد. این سامانه هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد پایگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
  • ارتباط با کاربران پایگاه شعبه مجازی بارز پخش هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایت هایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در شعبه مجازی بارز پخش شکل می گیرد، پذیرا نیست. تمام شرایط و خدمات این سامانه برمبنای آخرین سیاست های شرکت بازرگانی بارزپخش شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه مندرج می گردد. ارتباط پایگاه شعبه مجازی بارز پخش با کاربران فقط از طریق این سایت برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد.
  • حریم شخصی کاربرانپایگاه شعبه مجازی بارز پخش به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
  • حق تکثیر (کپی رایت) مالکیت معنوی محتويات پایگاه شعبه مجازی بارز پخش شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به شركت بازرگانی بارزپخش کرمان مي باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین فروش مجازی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.