شرکت بازرگانی بارز پخش

فروش و بازاریابی

شرکت بارزپخش، همواره پیشتاز و ارائه‌دهندۀ خدمات نوین در شیوه‌های فروش بوده است. ساختار فروش شرکت بارزپخش ترکیب روش‌های متنوع فروش آنلاین، تلفنی و حضوری است.

سامانه فروش آنلاین بارز پخش

سامانه فروش آنلاین بارزپخش یکی از کارآمدترین شبکه‌های فروش آنلاین قطعات یدکی خودرو با بیش از ۶۰۰۰ مشتری فعال آنلاین در جنوب‌شرق کشور است. این شبکۀ فروش، امکان ثبت سفارش و خرید مشتریان را به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت زمانی فراهم می‌نماید. با استفاده از این سامانه، مشتریان ضمن دسترسی کامل به سوابق مالی، از امکان پرداخت آنلاین و مدیریت حساب خود نیز برخوردار هستند.

فروش آنلاین بارزپخش
فروش تلفنی بارزپخش

تیم‌های فروش بارز پخش

تیم‌های فروش تلفنی شرکت بارزپخش از افرادی کارآزموده و حرفه‌ای تشکیل شده است که این تیم‌ها مناطق مختلف را در محدوده جغرافیایی خدمات بارزپخش پوشش داده و در تماس مستقیم با فروشگاه‌های لوازم یدکی، نیازهای روزانه مشتریان را دریافت و در ارتباطی دوسویه اطلاعات موجودی قطعات، امکان تهیه قطعات جدید و سوالات در زمینه وضعیت حساب و میزان اعتبار را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

تماس با کارشناسان فروش و تامین بارزپخش

پیوستن به شبکه تأمین کنندگان و مشتریان

۰۳۴-۹۱۰۰۳۱۳۲

شرکت بارزپخش همواره رویکرد مشتری‌مداری و ارائه پاسخ شایسته به انتظارات مشتریان را به‌عنوان یکی از اصول و ارزش‌های کاری سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و این نگرش در شعار تبلیغاتی این شرکت یعنی «بارزپخش، همواره اصیل»، نیز نمود یافته است. امید است تلاش‌های بارزپخش در تنوع روش‌‌های فروش از یکسو و پاسخگویی ماسب و صحیح به نیازهای مشتریان از سوی دیگر زمینه‌ تقویت ارتباط متقابل با مشتریان و پاسخگویی شایسته را فراهم نماید.