شرکت بازرگانی بارز پخش

معرفی گروه قطعات خودرو عظام

گروه قطعات خودرو عظام از ۱۲ شرکت بزرگ تولیدی بزرگ تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال ۱۳۷۲ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است. در این مجموعه حدود ۵۳۰۰ نفر بطور مستقیم و حدود ۳۰۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم شاغل میباشند. اخذ لیسانس‌های معتبر و همکاري‌هاي فنی، با بهره‌گیری از تکنولوژي‌هاي روز دنیا از شرکت‌هاي صاحب‌نام جهانی از قبیلMando, Bosch , Valeo و … از جمله دستاوردهای این گروه بوده که طی دو دهه گذشته ضمن تولید قطعات مهم و با کیفیت، توانمندي‌های بالای خود را در پشتیبانی از صنعت خودرو کشور به اثبات رسانیده است.

گروه قطعات خودرویی عظام

گروه قطعات خودرویی عظام

اصلی‌ترین محصولات گروه قطعات خودروی عظام در ۶ گروه اصلی انتقال قدرت، سیستم فرمان، مکانیزم و استاندارد، تعلیق و ترمز، برقی و موتوری در بازار قطعات یدکی عرضه می‌گردد که بیشترین تنوع برند و مدل خودرو در بازار قطعات یدکی کشور را پوشش می دهد. شرکت بارزپخش به عنوان یدکی از برترین شرکت‌های تأمین و توزیع قطعات یدکی در طی سالیان گذشته همکاری مستمر و رو به جلو با گروه قطعات خودرویی عظام را توسعه بخشیده و هم اکنون نماینده انحصاری توزیع محصولات این گروه در منطقه جنوب‌شرق کشور می‌باشد.

گروه قطعات خودرویی عظام
گروه قطعات خودرویی عظام
گروه قطعات خودرویی عظام

بارزپخش نماینده انحصاری گروه قطعات خودرو عظام در استان کرمان

پیوستن به شــبکه تأمین کنندگان و مشتریان

۰۳۴-۹۱۰۰۳۱۳۲

شرکت بارزپخش همواره رویکرد مشتری‌مداری و ارائه پاسخ شایسته به انتظارات مشتریان را به‌عنوان یکی از اصول و ارزش‌های کاری سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و این نگرش در شعار تبلیغاتی این شرکت یعنی «بارزپخش، همواره اصیل»، نیز نمود یافته است. امید است تلاش‌های بارزپخش در همکاری مشترک با برترین برندهای تولید قطعات یدکی مانند گروه قطعات خودرو عظام زمینه‌ساز تقویت ارتباط متقابل با مشتریان و پاسخگویی شایسته را فراهم نماید.